Tá sé go dona in Éirinn, ceart go leor, go háirithe leis an Lucht Siúil. Ach an bhfuilimid chomh dona leis na Meiriceánaigh sa chaoi a phléimid leis na Nígéirigh?
Nach bhfuil argóintí Bhriain ina bhfainne fí ceart, agus é ag begging-the-question aríst 's aríst eile. Tá staidéir maithe ann faoin gceangal idir IQ agus fadhbanna sóisialta. Mar sin, b'fhéidir go mbeadh an t-Ollamh sásta foinse á ráiteas faoin gceangal idir 'an gciníochas/an mbochtanas' agus na fadhbanna sóisialta a roinnt linn. Ba cheart dhó fianaise a thabhairt dúinn a chruthaíonns go bhfuil an 'ciníochas' ann, agus go bhfuil siad ag fulaingt mar gheall ar 'an gciníochas', agus ansin, go gcruthaíonn 'an ciníochas' an bochtanas. Tá daoine gorma 6% den daonra, tá siad 16% de na hoibríthe sa tír seo agus 18% de na státséirbhisigh de réir ár Labor Department. Tá race-based set-asides agus pribhléidí acu nach bhfuil ceart ná cóir a bheith acu, má bhíonn an ciníochas mícheart agus in ann dochar a dhéanamh. Agus má bhíonn, cén fáth nach bhfuil WASP's ina thug-anna dallintinneacha ceart go tobann? Chomh maith leis sin, cén fhianaise atá ag an mBroinneach go bhfuil daoine geala ag bogadh amach mar gheall ar go bhfuil craiceann gorm ar na daoine seachas mar gheall ar méadú coirpeachta sa gcomharsanacht?
Agus cén bhaint ag an gcoiliniú atá luaite ag an mBroinneach thuas le díol agus le ceannacht na sclábhaithe? Ceann ar bith.
Alt tipiciúil ón 'údar' seo.
Ar ndóigh, tá an t-alt aiféaseach ón tús. Fear na heite chlé a bhíonns ag iarraidh le forsa an rialtais nó mar húdarás sna scoileanna stáit nó leis an dlí sna cúirte a bheith cinnte nach dtarlódh aon díospóireacht neamh-PC faoin á gcuid grúpaí speisialta cosanta agus é ag déanamh gearáin faoi easpa díospóireachta nach bhfuil ann.
Sin ceart. Pléitear. Níl aon easpa díospóireachta ann i measc daoine ar Main Street. I measc Libertarians agus Poblachtanaí. I measc daoine a dhúiltaíonns collectivism agus group think. I measc daoine nach Sóisialaigh de chineál éigean faoin ainm eile iad.
Is féidir le Briain páirt a ghlacadh sa díospóireacht am ar bith. Bheinn féin sásta an cheist a phlé leis. Ar ndóigh, tá lucht na heite chlé i bhfad níos sásta iná n- echo chamber gan díospóireacht ar bith. Níl á nidé-eolaíocht in ann díospóireacht a sheasamh.
Riamh anall, rinne daoine deighilt ó thaobh daoine a bhfuil siad compórdach leo agus iadsan nach raibh, bíodh sin ó thaobh tuairimí, uaillmhianta, creidimh, gairme, inscne, léinn, meabhrach, toighse, spóirt, teanga, 7rl., 7rl go bun an angair.
Tá cead tuairimíochta ag daoine agus cead acu bheith leis an daoine ar mhaithe leo agus fanacht amach ó daoine eile nach maith leo. I ainm Chroim, ná tarraing claonchíníochas san áit a bhfuil rogha beatha!
Dúirt Fearn>>>Tá cead tuairimíochta ag daoine agus cead acu bheith leis an daoine ar mhaithe leo agus fanacht amach ó daoine eile nach maith leo. I ainm Chroim, ná tarraing claonchíníochas san áit a bhfuil rogha beatha!""
An é sin thusa a Fhirn? I ndairíre?
Aontaím leat den chéad uair. : )
Ach níl mé cinnte nach comhaireamh dheireadh an domhan é thusa ag rá rud éigean a dúirt mise mé féin cheana. : )
> Dúirt Fearn>>>Tá cead tuairimíochta ag daoine agus cead acu bheith leis an > daoine ar mhaithe leo agus fanacht amach ó daoine eile nach maith leo. I > ainm Chroim, ná tarraing claonchíníochas san áit a bhfuil rogha beatha!"" > An é sin thusa a Fhirn? I ndairíre? > Aontaím leat den chéad uair. : ) > Ach níl mé cinnte nach comhaireamh dheireadh an domhan é thusa ag rá rud > éigean a dúirt mise mé féin cheana. : )
Is mise Fearn i ndáirire :-)
Cogar, cad is "comhaireamh dheireadh an domha(i)n " ann?
Lucht na heite chlé...ní bhíonn siad ar son saoirse cainte. Níl siad ar son saoirse ná cirt ar bith mar gur Collectivists iad ar ndóigh....Statists.
Ní haon aontas é an scéal thuas ná Hate Crime Laws. Chum agus cheap na cumannaigh an focal 'ciníochas/racism' mar ionsaí ar fhir gheala agus ar cheartanna diúltacha. Sin ceart. Is ad hominem le níos mó ná brí amháin é racism atá cumtha mar ionsaí in aghaidh ceartanna diúltacha ó lucht bháis níos mó ná 180 milliúin duine. Is focal uafásach é ciníochas/racism nuair a thuigtear á stáir. Tá sé níos measa ná an focal nigger nach mbíonn Briain sásta scríobh amach.
Ach tá mé cinnte go mbeidh rud éigean le rá ag Briain iná chéad alt eile faoin drochiompar Mayor Nutter agus cén fáth gur cheart dó éirithe as nó ba cheart do na Daonlathaigh é a bhriseadh amach as á oifig, nach mbeidh, a Bhriain? Agus tá mé cinnte go mbeidh rud éigean le rá ag Briain faoin bhfocal cumannach sin agus cén fáth gur cheart dúinn uilig éirí as úsáid an fhocail uafásaigh sin chun díospóireacht a stopadh, chun ceartanna a scriosadh agus le cos ar bolg a dhéanamh ar dhaoine eile.
{DAS Ní hé seo an chéad uair a rinne Daonlathach an sórt drochiompair seo.}
Is mór an brón é a leithead den chiníochas seo le feiceáil i Meiriceá ach is tír ollmhór é, mar is dócha go dtógfaidh sé tamaill go dtí a socraífear síos é? Is léir go mbeidh an fadhb seo ar súil i gcónaí ar fud an domhain - tá sé ar súil i mo scoil féin ó am go ham - ach chun na fírinne a rá níl a lán rudaí le déanamh againn faoi. Mar gheall ar éadaí diffriúil, teicneolaíocht agus rudaí mar sin, ní féidir a shéanadh go mbéidh leatrom agus leithcheal/idirdhealú ina fadhb achrannach choinspóideach i gcónaí. Dar liom, an rud amháin a bhfuilimid in ann a dhéanamh ná - Cuir béim ar an bhfadhb seo lenár bpáistí fhéin agus bh'feidir go n-éireoidh sé níos fairsinge agus níos fearr i measc na daoine óg sa chéad ghlúin eile? Is déagóir mé sa séú bhliain agus is tá a fhios agam go bhfuil sé thar a bheith deacair dul trí scoil a mbíonn ploidaithe le leatrom ach sin an saol nach ea? I mo thuairimse, caithfaidh tú a bheith láidir, ceanndána agus lán le muinín - Beidh an leithcheal ar súil i ngach áit a théann tú. Rachaidh mé go Meiriceá ormsa féin an bliain seo chugainn chun mo shaol féin a thosnú agus ní féidir liom fanacht.
Is é an nós sa tír seo fáilte a chur roimh inimircigh ó gach coirnéal den domhan.
Tá coinníollacha ann áfach. Iarrtar ar na hinimirgigh meas a bheith acu ar an gConstition agus ar na ceartanna nadurtha atá ag daoine eile ón mbroinn agus ar an rialtas dílarnaithe teoranta na heite dheis a bhunaigh na Founding Fathers nuair a d'éirigh lena réabhlóid. Iarrtar orthu meas a bheith acu ar saoirse agus ceartanna an dhuine mar dhuine...ar Individual Liberty. Iarrtar ar inimircigh teacht anseo mar gheall ar an tsaoirse a chruthaíonn an saibhreas, ní ar an saibhreas é féin. Iarrtar ar inimircigh á bpolaitíocht na heite chlé a bhíonns bunús an bhochtanais agus an leatroim iná dtíreacha féin a fhágáil ina ndiadh.
Mar nuair atá saoirse ann agus í ag chuile dhuine mar dhuine, ní féidir leatrom a bheith ann.
Mura mbionn tú in ann a thuiscint cén fáth a bhfuil an tír seo speisialta nó in ann glacadh lena coinníollacha a choinníonn daoine saor, a Emmet, ba cheart duit fanacht in Éirinn nó do shaol a thosnú i dtír eile na heite chlé.
Ba mhaith liom an tsaoirse a raibh ann do mo sheantuismitheorí nuair a tháinig siad isteach sa tír seo as Éirinn a bheith ann do mo bheirt iníon sa lá atá inniu ann. Ba mhaith liom an seans saol réasúnta a bhaint amach a bheith acu agus iad iná gcónai i dtír ina bhfuil á gceartanna diúltacha cosanta faoi rialtas teoranta. Agus tá mé tinn tuirseach de na collectivists a bhionns ag teacht anseo mar creachadóirí an tsaibhris lena meon a scriosann na ceartanna dá chruthú.